Реєстрація Благодійного Фонду

Найменування послуги Ціна, грн.
1. Реєстрація БФ із засновниками/учасниками фізичними особами 5000
2. Реєстрація БФ із засновниками/учасниками юридичними особами 6000
Нотаріальні послуги (оплачуються окремо)
3. Нотаріальна довіреність (від 1 засновника/учасника) 400
4. Завірення протоколу (не обов’язково) від 400
5. Завірення Статуту (не обов’язково) від 500
6. Банківські картки із зразками підписів та печатки, в разі необхідності (завіряються після реєстрації фонду в Єдиному державному реєстрі) 450

Згідно ст.13 ЗУ «Про благодійну діяльність та благодійні організації», благодійні організації бувають наступних видів:

1) благодійне товариство – благодійна організація, яка створена не менше ніж двома засновниками та діє на підставі статуту

2) благодійна установа – благодійна організація, установчий акт якої визначає активи, які один або кілька засновників передають для досягнення цілей благодійної діяльності за рахунок таких активів та/або доходів від таких активів. Установчий акт благодійної установи може міститися в заповіті. Засновник або засновники благодійної установи не беруть участі в управлінні благодійною установою. Благодійна установа діє на підставі установчого акта.

3) благодійний фонд – благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має учасників та управляється учасниками, які не зобов’язані передавати цій організації будь-які активи для досягнення цілей благодійної діяльності. Благодійний фонд може бути створено одним чи кількома засновниками. Активи благодійного фонду можуть формуватися учасниками та/або іншими благодійниками.

Найпоширеніший вид благодійної організації – благодійний фонд.

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ НАМ НЕОБХІДНО ПОВІДОМИТИ:

  • унікальну назву фонду;
  • дані засновників фонду;
  • мету та основні напрямки діяльності фонду;
  • юридичну адресу;
  • контактні дані (тел., e-mail та ін.);

ФІЗИЧНІ ОСОБИ (та керівник):

  • паспорт та ідентифікаційний номер.

ФІЗИЧНІ ОСОБИ – ІНОЗЕМЦІ:

  • копія паспорту перекладеного на українську мову та засвідченого нотаріально;
  • ідентифікаційний номер;
  • посвідка на проживання в Україні (за наявності).

ЮРИДИЧНІ ОСОБИ – зареєстровані в Україні:

  • копія виписки з ЄДР;
  • копія Статуту;
  • Протокол (Рішення) на створення підприємства (зразок надаємо).

ЮРИДИЧНІ ОСОБИ – ІНОЗЕМНІ ЮРИДИЧНІ ОСОБИ:

  • документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні її місцезнаходження (зокрема витяг із торговельного, банківського або судового реєстру;
  • Інформація щодо кінцевих бенефіціарів (власників) – фізичних осіб, які володіють часткою (акціями) іноземної юридичної особи засновника;
  • Протокол про участь у Товаристві (зразок надаємо);
  • Довіреність на представника (зразок надаємо).

ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ РЕЄСТРАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (ТОВ) ВИ ОТРИМАЄТЕ:

  • Виписку про державну реєстрацію БФ;
  • Протокол про створення фонду;
  • Затверджений статут фонду;
  • Наказ на призначення керівника;
  • Печатку фонду;
  • Рішення про неприбутковість.

Послугу можна замовити або отримати консультацію за телефоном +38 073 131-23-69 або написавши на пошту ur-partner@ukr.net